İstanbul Koltuk Yıkama

İstanbul Koltuk Yıkama

İstanbul koltuk yıkama bu zeson havaların soğuk ve yağışlı geçmesi nedeniyle piyasalarda pek iş yapamadı. Hem hava şartları hemde insanların ekonomuk bakınmdan biaz zorluğu koltuk yıkama sektörünü derinden yaralandı. Her kış sezonu işler durgun gçsede bu kadar sessiz ve boş geçmezdi. İş olmayınca çoğu İstanbul koltuk yıkama firması işçi çıkartmaya kadar gitti. Bunun sonucunda da ceplyerindeki hazır para bile eeridi. İnsanlar gerçekten çalışmaya muhtaç iken bu durumla karşılaşmacı çok kötü.

Koltuk Yıkama

Koltuk yıkama hizmeti genellikle yaz dönemi yapılır. Ancak kış dönemlerinde de yazın ki gibi olmasa da kendini idare ettirecek kadar iş çıkardı. Ama bu sezon gerçekten çok kötü geçti.Geçtiğimiz yıllarda oğlunun annesi Asena Atalay’dan boşanan Caner Erkin, sosyal medya paylaşımıyla eski eşine isyan etti. En ince detaylara kadar koltuk temizliği ve stor perde yıkama yapılmaktadır. Endişelenmenize gerek yok biz varız. Kaliteli temizlik hizmeti bir telefon kadar yakın size. Başka yerlerde aramayın koltuk yıkamacı. İstanbul’da en iyi koltuk yıkamacı biz varız. Kirli koltuklarla baş etme yollarını biliyoruz. 

İstanbul Koltuk Yıkama

Sizi İstanbul koltuk yıkama bu zahmetten kurtarıyoruz. Erkin, “Hiç kimse oğlumu kullanarak benden haksız menfaat elde etmeye çalışmasın.” dedi. “Eski eşimle boşandığım ilk günden bu yana oğlum Çınar’ın iyiliği için hep sustum. Ancak suskunluğumun çocuğuma olan sevgimden kaynaklandığını anlamayan insanlar tarafından ben sustukça hakkımda kamuoyunda ve sevenlerim nezdinde gerçek dışı bir algı yaratılmaya çalışıldığını üzülerek görüyorum. O nedenle son kez bu açıklamayı yapmak zorunda kaldım. Oğlum Çınar’ın doğduğu günden bu yana tüm masraflarını karşıladım ve karşılamaya da devam ediyorum. Oğlumdan hiçbir zaman hiçbir şeyi esirgemedim. Ben boşandığım hanımefendinin tüm ailesine sahip çıktım. Bugün sahip oldukları maddi manevi her şeyi bana borçlu olduklarını çok iyi bilmesine rağmen tarafıma dava açarak Çınar için 50.000 TL nafaka isteyen tarafça daha fazla manipüle edilmek istemiyorum.
https://stilkoltukyikama.com/

Yorum bırakın